dinsdag 30 juni 2015

Itsi Bitsi Petit Bikini

Warm!

Dus vanmiddag, na het lopen met man, zonder hond - die ligt in de bench met spalk en moet zo min mogelijk bewegen - bikini aan en de tuin in. Onder de parasol, maar wel genieten van de warmte op mijn huid.



Geen Yellow Bikini, maar een Rouge...net als de mijne momenteel. Met stippen. Mooie dame, die Dalida en ik hou van haar accent.

Morgen gewoon weer werken en ik zit dan in de airco, dus bereid me vast voor op een warmte-golf als ik na het werk het gebouw uitloop. Gewoon maar accepteren dat het zo is en voor we het weten moeten de mutsen en de sjaals weer om dus niet piepen!

Mijn Pioenrozen zien er trouwens zo mooi uit. Heb er eentje in een vaas gedaan met wat zevenbladbloemen en vrouwenmantel. Simpel, gratis en mooi.

Zo direct maar weer even een bakse salade maken voor naar het werk morgen en dan mag ik gaan genieten van de avond. Nog even lekker in de tuin wroeten of gewoon niks doen. Mag ook.
Alle rekeningen zijn vandaag weer betaald, de automatische incasso's konden ook gewoon betaald worden en nog net op het nippertje heb ik me ingeschreven bij Woning net omdat per morgen de regels veranderen omtrent de woonduur. Nu tellen het aantal jaren dat je in een huurwoning woont nog mee en vanaf morgen het aantal jaren dat je ingeschreven staat.
En alhoewel het weer een hoop geld is om gewoon ingeschreven te staan, heb ik het toch maar gedaan. Wie weet hoe zaken veranderen.

Gelukkig kreeg ik via mijn dochter de tip om een zomerabonnement voor een busmaatschappij in deze regio af te sluiten. Geldt voor 2 maanden en scheelt me daardoor € 35,--. Dat compenseert die inschrijving weer een beetje.

Zo schuiven we maar weer met gelden en maak ik me niet te druk, want ik KAN nog schuiven.










1 opmerking:

Ivy zei

Met dit weer is een airco-omgeving best lekker, maar wat je zegt, als je daarna buiten komt, pffffffff
Moedig dat je toch nog een eind gewandeld hebt, hier vond ik het er veel te warm voor vanaf een uur of twaalf.